20 juli 2005

Re: Vill du bo mitt i stan?

Kollektiv söker dig som är tjej, feminist, kattälskare,
över 25 och som vill bo med oss i en 4a vid Gustav Adolfs
Torg. Hyran är runt 2600 kr/mån. El och telefon delar
vi på. Rummet blir ledigt snarast och hyrs ut tillsvidare.

Vi är två kvinnor på 30 år som bor med två katter som
rör sig fritt i lägenheten. Vi brinner för ekologiska
produkter och feminism. Vi vill gärna att du ska vara
intresserad av kollektivlivet och samvaro.



Peter wrote:

> hej jag är en gyckelintresserad bisexuell
> tjej på 29 som söker kollektiv. regelbundna
> må-rundor är dock ett krav + garanterat
> kött- och porrfritt. hör av er!

> systerliga hälsningar
> majblomma



On tor, 2005-07-05 at 19:19 +0200, Åsa wrote:

Hej

Garanterat 100% porrfritt och 100% porrmotstånd. Däremot har jag börjat äta fisk, dock endast viltfångad. Må-rundor låter fint. Hanna som jag bor med jobbar i en ekologisk affär, så ägg kommer endast från glada höns.

Oj, ja just det, katterna äter kött....

Om du fortfarande är intresserad, trots fisk och köttätande katter, maila mig eller ring.


mvh

/Åsa